Categorías
Sin categoría

[:es]Musicata Solidaria[:ca]Musicata Solidària[:]

[:es]

Musicata Solidaria

 

Fue un viernes por la mañana que nos encontramos los cuatro: el Jonatan, Ricard de la bodega Mas Foraster, Gina y yo.

Musicata cumplía su quinto cumpleaños y quería hacer una muy gorda, se había propuesto hacer una Musicata Solidaria en favor de la fundación Miquel Valls, que es la que lucha contra la Ela en Cataluña. y quería llenar el patio de la bodega Mas Foraster de música y de ilusión.

 

El resultado fue que el patio no lo llenamos pues lo tuvimos que hacer la explanada de entrada, pusimos el cartel de «Sold Out», seis artistas (Joan Masdeu, Fito Luri, Oscarboles, Xavi de la Salud trío, Singtònics y Habana Vieja) estuvieron actuando durante más de tres horas de concierto y Elisabet Carnicé estuvo conduciendo todo el acto. En total casi 1.800 € recogidos.

 

Conseguir los músicos fue muy fácil, a las pocas horas de enviar la propuesta ya los tenían confirmados y los que no pudieron venir porque ya tenían actividades contratadas, nos dejó CDs para poderlos sortear. También Elisabet Carnicé se subió rápidamente al carro, La Karme González se ofreció a hacer actividades infantiles … Ya lo teníamos todo, sólo nos faltaba el público y éste no nos defraudó…. más de 130 personas (y una veintena de niños) asistieron presencialmente en el concierto y una treintena lo hizo desde la fila 0.

 

Un gran éxito del que os queremos dar las gracias a todos por apoyar nuestra lucha. [:ca]

Musicata Solidària

 

Va ser un divendres al matí que ens vam trobar tots quatre: el Jonatan, el Ricard del celler Mas Foraster, la Gina i jo.

Musicata complia el seu cinquè aniversari i en volia fer una de molt grossa, s’havia proposat de fer una Musicata Solidària en favor de la fundació Miquel Valls, què és  la que lluita contra l’Ela a Catalunya. I volia omplir el pati del celler Mas Foraster de música i d’il·lusió.

El resultat fou que el pati no el vam omplir doncs ho vam haver de fer la explanada d’entrada, vam posar el cartell de “Sold Out”, sis artistes (Joan Masdeu, Fito Luri, Oscarboles, Xavi de la Salud trio, Singtònics i Habana Vieja) es van estar actuant durant més de tres hores de concert i l’Elisabet Carnicé va estar conduint tot l’acte. En total gairebé 1800 € recollits.

 

Aconseguir els músics va ser molt fàcil, a les poques hores d’enviar la proposta ja els tenien confirmats i els que no van poder venir perquè ja tenien activitats contractades, ens va deixar CD’s  per tal de poder-los sortejar. També l’Elisabet Carnicé es va pujar ràpidament al carro, La Karme González es va oferir a fer activitats infantils… Ja ho teníem tot, només ens faltava el públic i aquest no ens va Zelda defrauda…. més de 130 persones (i una vintena d’infants) van assistir presencialment al concert i una trentena ho va fer des de la fila 0.

 

Un gran èxit del que us volem donar les gràcies a tots per donar suport a la nostra lluita. [:]

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop